آموزش آرایش دائم

 

در دوره آموزش آرایش دائم، روند کامل طراحی و اجرای انواع روش های آرایش نیمه دائم جهت رفع نواقص و زیبا تر کردن چهره به شما آموزش داده می شود. این دوره آموزش تاتو صورت شامل آموزش های جامع مربوط به آرایش دائم از جمله: آموزش میکروبلیدینگ، آموزش فیبروز ابرو، آموزش هاشور ابرو، آموزش میکروشیدینگ، آموزش میکروپیگمنتیشن و آموزش تمامی مباحث لب شامل رژ لب دائم و خط لب دائم و حجیم سازی لب و شیدینگ پودری یا شیدینگ فول و آموزش تمامی مباحث چشم شامل خط چشم دائم و بن مژه دائم و سایه چشم دائم و  نحوه تنظیم فشار دست هنگام کار با قلم های میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن می شود.

هنرجو در این دوره کار صحیح و اصولی با قلم میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن و تفاوت های هریک را به صورت کاربردی و مرحله به مرحله می آموزد. هدف این دوره آموزشی تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی کار با تمام روش های آرایش دائم را با انواع رنگ های درخواستی مشتریان دارند.

کلاس های آموزش دوره آرایش دائم یا تاتو صورت
کلاس های آموزش دوره آرایش دائم یا تاتو صورت

کلاس های آموزش دوره آرایش دائم یا تاتو صورت با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود هنرجویان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان دوره آرایش دائم، هنرجویان جهت دریافت مدرک معتبر توسط آموزشگاه به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند.

آموزش آرایش دائم
آموزش آرایش دائم

مراحل آموزش آرایش دائم

 

1_در ابتدای آموزش آرایش دائم با انواع روش های آرایش دائم آشنا می شوید.

2_سپس مربی به ابزارهای مختلف مورد استفاده در آرایش دائم می پردازد.

3_آموزش مبحث مهم و گسترده ترکیب رنگ بصورت کامل.

4_ طراحی قبل از کار یا قرینه سازی را   آموزش می بینید.

5_روش صحیح انجام کار و میزان فشار دست در هر روش را یاد می گیرید.

6_اجرای انواع سبک ها روی پوست مصنوعی

در نهایت با کمک مربی، تمرین عملی مدل های مختلف خط چشم، بن مژه و … را روی مدل انجام می دهید.

دوره آموزش تاتو ابرو

دوره آموزش تاتو ابرو شامل آموزش فیبرز ابرو و آموزش هاشور ابرو و آموزش میکروبلیدینگ ابرو و آموزش میکروپیگمنتیشن ابرو میباشد که در آن آموزش انواع بی حس کننده ها و آشنایی با عوارض آن، استفاده درست از ابزار و مواد مصرفی مناسب، چگونگی استفاده از پمادهای مخصوص بعد از تاتو ابرو، آشنایی با خطوط مختلف ابرو روی پوست طبیعی و مصنوعی، خطوط مختلف هاشور ابرو، چگونگی هاشور زدن با دستگاه روی پوست مصنوعی، نحوه سایه زدن با دستگاه روی پوست طبیعی و مصنوعی، نحوه هاشور زدن با دستگاه روی پوست طبیعی و چگونگی هاشور زدن با دستگاه میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن می شود.

آموزش فیبرز ابرو
آموزش فیبرز ابرو
دوره آموزش تاتو ابرو
دوره آموزش تاتو ابرو
آموزش تاتو لب

آموزش رژ لب دائم-خط لب دائم-شیدینگ لب-ساکورا

در بخش آموزش تاتو لب شما سرفصل های:

آشنایی با خطوط مختلف انواع لب، خطوط مختلف هاشور لب، زدن سایه و روشن های مختلف لب، اجرای رژ لب دائم و خط لب دائم و اجرای حجیم سازی لب و انواع شیدینگ ها  آموزش داده میشود و همچنین مواد مصرفی مناسب و ابزار کار ، انتخاب مناسب مواد مصرفی، ایجاد طراحی مناسب لب، ترسیم خط لب مناسب، سایه زدن صحیح تاتو لب و کشیدن خط لب با دستگاه روی پوست مصنوعی را آموزش می بینید.

آموزش رژ لب دائم
آموزش رژ لب دائم
آموزش رژ لب دائم-خط لب دائم-شیدینگ لب-ساکورا
آموزش رژ لب دائم-خط لب دائم-شیدینگ لب-ساکورا
آموزش تاتو چشم

مرکز تخصصی آموزش خط چشم دائمبن مژه و شیدینگ چشم

این دوره شامل مباحث: آشنایی با فرم های مختلف چشم، انواع مدل های مختلف برای خط چشم و بن مژه های مختلف، مواد مصرفی مناسب و ابزار کار، ترسیم اولیه بن مژه و خط چشم  متناسب با فرم چشم، ترسیم مناسب بن مژه و خط چشم با دستگاه، کشیدن بن مژه یا خط چشم با دستگاه بر روی پوست مصنوعی، استفاده صحیح از بی حس کننده در خصوص تاتو چشم و کشیدن بن مژه و خط چشم با دستگاه می شود.

آموزش خط چشم دائم
آموزش خط چشم دائم
مرکز تخصصی آموزش خط چشم دائم
مرکز تخصصی آموزش خط چشم دائم

آموزش ریموو

در دوره آموزش ریموو، یک روند کامل پاکسازی تتو و سایر آرایش های دائم جهت رفع نیازهای مشتری به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به ریموو از جمله: آموزش آشنایی با لایه های پوست، آموزش آشنایی با مواد مورد استفاده در ریموو، آموزش حرکت صحیح دست هنگام انجام ریموو، آموزش نحوه مراقبت از پوست ناحیه ریموو شده بعد از انجام ریموو می شود. هنرجو در این دوره با نحوه صحیح ریموو ابرو خط چشم یا خط لب یا پاک کردن تاتوی صورت و بدون درد خونریزی آشنا می شود. هدف این دوره آموزشی تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی پاک کردن انواع تتو های صورت میباشد.

آموزش ریموو
آموزش ریموو

بعد از اتمام دوره آرایش دائم یا تاتو صورت، چه توانایی هایی کسب می کنید؟

پس از اتمام دوره آرایش دائم یا تاتو صورت شما می توانید با تسلط کامل، انواع تکنیک های میکروبلیدینگ ابرو، هاشور ابرو، فیبروز ابرو، میکروشیدینگ و میکروپیگمنتیشن لب و میکروپیگمنتیشن چشم را برای مشتریان خود اجرا کنید. علاوه بر آموزش های گفته شده در قسمت سرفصل ها، آموزش هاشور زدن ابرو، آموزش کار با دستگاه تاتو ابرو، آموزش میکروبلیدینگ به روش فیبروز، آموزش طراحی ابرو، آموزش تاتو ابرو به روش هاشور، تمرین هاشور ابرو روی پوست مصنوعی، آموزش بلید ابرو و آموزش هاشور مویی نیز به شما داده خواهد شد.

آموزش هاشور زدن ابرو
آموزش هاشور زدن ابرو

بازار کار آرایش دائم چطوره؟

با توجه به تغییرات هر روزه در دنیای مد و درخواست های متغیر مشتریان، این دوره به دلیل دربر گرفتن تمام رشته های آرایش دائم، از جمله رشته های بسیار پرطرفدار به حساب می آید. با تغییراتی که روز به روز در روش های آرایش دائم انجام آن می شود شما باید همیشه به روز باشید تا مشتریان خود را راضی نگه دارید. در صورتی که به دنبال درآمد بالا از طریق رشته های آرایش دائم هستید، پیشنهاد می شود این دوره بسیار کامل را بگذرانید.

آموزش هاشور ابرو
آموزش هاشور ابرو

جمع بندی مباحث آموزشی

 

آموزش آرایش دایم
آموزش آرایش دایم

1. آموزش صفر تا صد آرایش دایم

2. آموزش طراحی و قرینه سازی اصولی

آموزش قرینه سازی ابرو
آموزش قرینه سازی ابرو

3. آموزش میکروبلیدینگ انواع سبک های (فیبرز، بلدبروز، لیفت بروز، فشن بروز، سایکو بروز و …)

4. آموزش میکروپیگمنتیشن ابرو شامل: قاب سایه, پادر بروز، شیدینگ

5. آموزش دکوپاژ ابرو و لب های که تتوی بد رنگ دارن

6. آموزش کاور ابروهایی که تتوی قدیمی و بد رنگ دارن تنها با یک جلسه به سبک یونیک بروز و لیفت بروز سه بعدی

(تبدیل ابروهای بد رنگ و بد فرم به ابروهای قرینه و قهوه ای خوش رنگ با ماندگاری بالا)

7. آموزش فیکانتور لب شامل رژ لب دایم، خط لب، حجم سازی لب، شیدینگ

8. آموزش فیکانتور چشم شامل خط چشم و بن مژه

9. آموزش ریموو با بهترین و ایمن ترین مواد موجود بدون هیچ آسیب به پوست

آموزش میکروبلیدینگ انواع سبک های (فیبرز،بلدبروز،لیفت بروز، فشن بروز، سایکو بروز و …)
آموزش میکروبلیدینگ انواع سبک های (فیبرز،بلدبروز،لیفت بروز، فشن بروز، سایکو بروز و …)

مرکز تخصصی آموزش آرایش دائم در غرب تهران بهترین اساتید را در بر دارد. ما در اینجا منتظر حضور شما عزیزان هستیم. جهت ارتباط با ما وارد قسمت تماس با ما شوید.

مرکز تخصصی آموزش آرایش دائم در غرب تهران
مرکز تخصصی آموزش آرایش دائم در غرب تهران

در اینجا یک سری تمارین برای شما عزیزان تهیه کرده ایم .

پیمایش به بالا
Call Now Button