بن مژه دائم چیست؟

تاتو بن مژه دائم جز آرایش های نیمه دائمی محسوب می شود و یک نوع تاتو به حساب می آید. این کار در آرایشگاه های تخصصی و مراکز بهداشتی انجام می شود. خط چشم بن مژه به قدری ظریف و نازک است که تغییر چندانی در ظاهر چشم هایتان ایجاد نخواهد کرد اما واقعا کاری میکند که مژه های شما پرتر و تیره تر به نظر برسد و چشم ها خوشحالت تر دیده شود و ظاهری آراسته داشته باشید همچنین مژه های شما به دلیل ایجاد خطای دید بسیار پر تر و ضخیم تر دیده میشود.

تاتو بن مژه دائم به دو روش انجام می شود:

که در روش اول درواقع با اضافه کردن جوهر مخصوص روی خط مژه ها و پر کردن فضای خالی بین مژه ها ظاهری زیبا به چشم ها می بخشد.

در روش دوم یک خط نازک بالای خط مژه ها کشیده می شود و بنا به خواسته فرد این خط دنباله دار یا ساده خواهد بود.

بن مژه دائم
بن مژه دائم

تاتو بن مژه دائم برای چه چشم هایی مناسب است؟

به صورت کلی تاتو بن مژه دائم یک نوع آرایش دائم محسوب می شود. تاتو بن مژه دائم برای چشم هایی مناسب است که زمان لازم برای آرایش ندارند یا انجام آرایش های روزانه برای آنها دشوار است، می تواند گزینه مناسبی باشد. بسیاری از افراد از کشیدن خط های چشم پهن بر روی پلک خود بیزار هستند و همواره به دنبال یک روش طبیعی جهت زیبا نشان دادن چشم ها می باشند. برای این افراد، تتو بن مژه دائم که تنها مژه ها را پر تر نشان می دهد، گزینه مناسبی می باشد.

از سوی دیگر بعضی دیگر از افراد دارای مژه های نازک و با فاصله هستند، بن مژه دائم برای این افراد می تواند تأثیر زیادی در حالت دهی چشم و زیباتر شدن چهره داشته باشد.

میزان ماندگاری تاتو بن مژه بر روی چشم ها بستگی به نوع آب و هوا، نوع معمولا در صورتیکه مراقبت های لازم به درستی انجام شود تا ۵ سال نیز می تواند ماندگار باشد، پس از این مدت کم کم رنگ تتو کدر شده و نیاز به ترمیم خواهد داشت. انجام بن مژه دائم با توجه به فرم چهره و صورت زیبایی کار دوچندان میکند.

مرکز تخصصی بن مژه دائم
مرکز تخصصی بن مژه دائم

مزایای تاتو بن مژه دائم:

 

1_تتو بن مژه دائم باعث می شود تا خانم ها زمان کمتری را برای آرایش روزانه خود صرف نمایند لذا برای افراد پرمشغله که زمان کافی برای میکاپ و خودآرایی ندارند، گزینه خوبی محسوب می شود.

2_در بسیاری از موارد؛ اشخاص دانش و مهارت لازم برای خود آرایی را ندارند و همین امر باعث می شود تا آرایش آنها کج باشد. استفاده از آرایش دائمی و انواع تاتو ها می تواند این مشکل را حل نماید.

3_با بالا رفتن سن و افتادگی پوست و چین و چروک آن، عموما جذابیت چهره کم می شود. در همین راستا می توان با استفاده از تاتو بن مژه دائم میزان جذابیت چشم ها را افزایش داد.

4_بعضی از افراد به دلیل داشتن پوست های حساس نمی توانند از لوازم آرایشی استفاده نمایند، برای این دسته از اشخاص نیز استفاده از این تاتو بن مژه دائم گزینه خوبی محسوب می شود.

مرکز تخصصی بن مژه دائم در غرب تهران
مرکز تخصصی بن مژه دائم در غرب تهران

 

سوالی که شاید برای شما پیش بیاد اینکه آیا تتو بن مژه دائم باعث ریزش مژه میشود؟

خیر در صورت استفاده از رنگ مرغوب و گیاهی و مهارت کافی که پیگمنتر باید داشته باشد تاتو بن مژه باعث ریزش مژه نمیشود.

انواع مدلهای تاتو بن مژه دائم:

 

 تاتو بن مژه دائم پلک پایین

بسیاری از افراد در آرایش‌های روزانه خود با استفاده از مداد چشم، داخل یا زیر پلک پایین خود را رنگ می‌کنند. اگر شما نیز از این افراد ، پیشنهاد می‌کنیم از تاتو بن تتو مژه دائم پلک پایین استفاده کنید. در این روش در زیر پلک و دقیقا در ریشه مژه، رنگ تزریق می‌شود.

اصولا این تکنیک را برای تکمیل آرایش پلک بالا انجام می‌دهند. اما ممکن است فرد بخواهد تنها برای پلک پایین از این متد استفاده کند.

 تاتو بن مژه دائم پلک بالا  

این مدل از رایج‌ترین موارد این تکنیک است. در اکثر موارد، درخواست افراد برای این مدل بیشتر از انواع دیگر می‌باشد. در این بخش نیز هدف ریشه مژه است اما با این تفاوت که این بار روی پلک بالا کار می‌شود. در تاتو بن مژه دائم پلک بالا سعی می‌شود تا خطی ظریف و نزدیک به ریشه ایجاد شود تا گیرایی چشمان شما را دو چندان کند.

اگر اهل خط چشم پایین هستید، می‌توانید از تاتو بن مژه پلک بالا و پایین برای آرایش همیشگی چشم‌ها استفاده کنید. این تکنیک به شما کم می‌کند تا همواره چشمانی آرایش‌ شده داشته باشید..

 تاتو بن مژه دائم پلک بالا  
تاتو بن مژه دائم پلک بالا

تاتو بن مژه دائم دنباله دار:

از مدل‌های جذابی که همواره طرفداران زیادی در این زمینه خدمات دارد، می‌توان به تتو بن مژه دائم دنباله دار  اشاره کرد. تکنیک تتو بن مژه دائم دنباله‌دار نیز این امکان را برای شما فراهم نموده تا کمی حالت چشمان خود را تغییر دهید.

شما می‌توانید به کمک تاتو بن مژه دائم دنباله دار، دنباله بسیار ظریفی به انتهای چشمانتان اضافه کنید. در این حالت کشیدگی چشمان شما بیشتر خواهد شد. به دلیل ظرافت و طبیعی بودن این تکنیک نسبت به روش‌های دیگر، بسیاری از افراد به دنبال اجرایی نمودن آن هستند.

تاتو بن مژه دائم دنباله دار
تاتو بن مژه دائم دنباله دار

 تاتو بن مژه دائم مینیاتوری:

تتو بن مژه مینیاتوری خط بسیار ظریف و باریکی است که در بن مژه کشیده می شود. مدل دنباله این نوع تاتو بن مژه می تواند متفاوت باشد که با توجه به سلیقه و نظر مشتری تعیین می شود.

 

سوالات درباره بن مژه دائم:

آیا لازم است تاتو بن مژه را ترمیم کنیم؟

بله معمولا این تاتو بعد از 14 الی 30 روز به یک جلسه ترمیم احتیاج دارد.

آیا هنگام بارداری و شیر دهی میتوان تتو بن مژه را انجام داد؟

(بن مژه در شیر دهی)

در هنگام بارداری و شیر دهی به دلیل تغییرات هورمونی و رقیق شدن خون تاتو کمرنگ تر از حالت معمول است. اما به طور کلی اگر از سلامت محل انجام تاتو اطمینان دارید انجام تاتو آسیبی به جنین و نوزاد نمیزند.

ماندگاری تتو بن مژه چقدر است؟

بن مژه در واقع همان تاتو خط چشم است که دنباله ندارد و به نحوه مراقبت بعد از تاتو بن مژه بستگی دارد . معمولا ماندگاری تتو بن مژه بین 6 ماه تا 1 سال است که بعد از مدت کدر و کمرنگ شده و با یک ترمیم مجدد مثل روز اولش میشود.

مرکز تخصصی بن مژه دائم در غرب تهران جهت دریافت مشاوره رایگان وارد قسمت تماس با ما شوید.

 

پیمایش به بالا
Call Now Button