فیبرز ابرو چیست؟

فیبرز ابرو از انواع روش های نیمه دائمی برای آرایش ابرو ها است که در این روش برای هاشور و سایه زدن ابرو از سوزن یکبار مصرف و به صورت برقی یا دستی استفاده میشود و بعد از اتمام مراحل فیبرز ابرو شما ابروهایی با فرم زیبا و طبیعی خواهید داشت در واقع روش جدید برای هاشور ابرو با استفاده از قلم میکروبلیدینگ می باشد. این متد بسیار ظریف توسط آکادمی فی و آقای برانکو بابیک (بنیان گذارآکادمی فی) ایجاد شده است.

فیبرز ابرو دخترانه و اسپرت
فیبرز ابرو دخترانه و اسپرت

اصطلاح فیبرز بر گرفته از نام شرکتی می باشد که این روش را برای زیبایی بیشتر ابروها بنیان گذاری کرده است. در کلمه فیبرز فی نشان نام شرکت است و بروز به معنی خط ابرو یا ابروها میباشد. شرکت فیبرز در صربستان واقع شده است و دارای شاگردان ایرانی زیادی است در حال حاظر در ایران فیبرز ابرو برای فرم و حال دادن به ابروها استفاده میشود. انوع سبک های فیبرز ابرو شامل لیفت بروز/ سایکو بروز/ فشن بروز/لاتین بروز/ و انواع اسپاین ها که بر اساس جهت رویش مو های ابرو می باشد

الگوی اصلی فیبرز بر پایه الگوی طبیعی ابرو میباشد. یعنی جهت خط ها دقیقا هم جهت با جهت موهای ابرو است. شاید براتون این سوال پیش بیاد که تفاوت فیبرز ابرو با میکروبلیدینگ در چیست ؟

فیبرز ابرو
فیبرز ابرو

درباره تفاوت فیبرز ابرو با میکروبلیدینگ باید بگوییم که:

1_مهمترین تفاوت فیبرز ابرو و میکروبلیدینگ را میتوان بنیان گذاران آنها دانست. فیبرز توسط یک آکادمی معتبر و سرشناس زیبایی و بر اساس استانداردهای کاملی عملی طراحی شده است در صورتیکه میکروبلیدینگ جنبه عملی بیشتری دارد و در مناطق مختلف با روش های مختلفی انجام میشود.

2_ فیبرز ابرو و میکروبلیدینگ هر دو به صورت دستی انجام میشود با این تفاوت که فیبرز ابرو دارای استاندارهای مشخصی میباشد.

3_ سوزن ها و رنگدانه هایی که در فیبرز ابرو استفاده میشود میتوانند بسیار با کیفیت تر از نمونه های به کار رفته در میکروبلیدینگ باشند.

4_ از نظر ماندگاری هر دو به یک صورت میباشد.

حال شما تفاوت فیبرز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو رو فهمیدید بریم ببینم که شباهت آنها در چیست؟

مرکز تخصصی فیبرز ابرو در تهران
مرکز تخصصی فیبرز ابرو در تهران

شباهت های فیبرز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو در چیست؟

1_ فیبرز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو هر دو برای از بین بردن عیب های ابرو مورد استفاده قرار میگیرند. (کم پشتی ابرو/ باریکی/ عدم قرینگی ابرو)

2_فیبرز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو دارای قلم و سوزن مخصوص می باشند.

3_ نحوه بی حسی در فیبرز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو به یک شکل انجام میشود.

در نهایت ممکن است این سوال براتون پیش بیاد که آیا فیبرز ابرو یا میکروبلیدینگ ابرو عوارض خاصی دارد؟ مهمترین عارضه ای که ممکن است داشته باشند مربوط به ایجاد عفونت و یا آلرژی های احتمالی است.

فیبرز ابرو دخترانه اسپرت

یکی از نمونه  ابرو های پر طرفدار که ظاهری اسپرت و نچرال و بسیار دخترانه دارد ابروی پهن و پر دخترانه است که انتخاب مناسبی برای دختر خانمها میباشد زیرا با فیبرز ابرو دخترانه و اسپرت میتوانند ابروهایی طبیعی و خوش فرم  و خوش حالت داشته باشند.

ابروهای دخترانه
ابروهای دخترانه

در این مدل ابرو طراحان و پیگمنترهای حرفه ای به گونه ایی ابرو ها را طراحی میکنند که بسیار طبیعی و پر جلوه کند و به عبارتی شبیه ابروهای دخترانه و نچرال باشد. در اتخاب رنگ فیبرز ابرو دخترانه نیز باید رنگ مو و ابروهای مشتری را در نظر گرفت. البته ممکن است که مدل فیبرز ابرو دخترانه برای شخصی مناسب نباشد و با فرم صورت و رنگ چشم و جنس موهای شخص همخوانی نداشته باشد که در اینجا یک پیگمنتر ماهر بر اساس تجربه باید فیبرز ابرو مناسب چهره آن شخص را اجرا کند.

فیبرز ابروی نچرال و دخترانه در تهران
فیبرز ابروی نچرال و دخترانه در تهران

دوام و ماندگاری کار فیبرز ابرو

مرکز تخصصی فیبرز ابرو در غرب تهران سالن زیبایی تهران متخصصین حرفه ای حضور دارند و شما را تا رسیدن به یک فیبرز ابرو نچرال همراهی میکنند.

مرکز تخصصی فیبرز ابرو سالن زیبایی تهران
مرکز تخصصی فیبرز ابرو سالن زیبایی تهران

رنگ های مورد استفاده در فیبرز ابرو:

رنگ هایی که برای فیبرز ابرو مورد استفاده قرار میگیرند از انواع مواد معدنی ساخته می شوند و این رنگ ها فاقد فلزات سنگین می باشند و به راحتی جذب پوست می گردند و ظاهر و رنگی طبیعی را به ابروهای شما میبخشند این رنگ ها همچنین بعد از پاک شدن ته رنگ قرمز از خود به جای نمیگذارند و به صورت کامل از روی پوست پاک می شوند.

آیا زنان باردار میتوانند فیبرز ابرو انجام دهند؟

خانم های باردار نمیتوانند فیبرز ابرو انجام دهند مگر به دستور پزشک اما با توجه به تجربه این کار انجام نشود بهتر است چون مواد موجود در رنگ ها و بی حسی مستقیم روی جنین تاثیر منفی میگذارد پس بهتر است فیبرز ابرو رو بگذارند بعد از زایمان و همچنین باید 4 ماه از شیر دهی نوزاد گذشته باشه  زیرا بی حسی تاثیر مستقیم روی شیر مادر دارد و باید 4 ماه گذشته باشه و همچنین بعد از 4 ماه باید فیبرز ابرو رو انجام دادن اولین شیر خود را بدوشند و شیر بعدی رو به نوزاد بدهند.

مزایای فیبرز ابرو
مزایای فیبرز ابرو
مزایای فیبرز ابرو:

فیبرز ابرو یک فرآیند آرایش دائم است که با استفاده از رنگ‌های مخصوص و تکنیک‌های میکروبلیدینگ برای بهبود شکل و ظاهر ابروها استفاده می‌شود. این روش می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. در زیر به برخی از مزایای فیبرز ابرو اشاره می‌شود:

مرکز تخصصی فیبرز ابرو در غرب تهران
مرکز تخصصی فیبرز ابرو در غرب تهران
  1. ظاهر طبیعی: فیبرز ابرو به دلیل استفاده از تکنیک‌های میکروبلیدینگ و رنگ‌های مخصوص، به ابروها ظاهری طبیعی می‌دهد. این روش به شما اجازه می‌دهد تا ابروهایی با پوست و موهای طبیعی تطبیق دهید.
  2. اصلاح شکل ابرو: با استفاده از فیبرز ابرو، می‌توانید شکل ابروها را بهبود دهید و به آن‌ها طراحی دلخواهی بدهید. این به شما امکان می‌دهد تا ابروهای خود را به شکل مناسب‌تری تنظیم کنید.
  3. آرایش دائمی: فیبرز ابرو یک روش آرایش دائمی است، بنابراین شما نیازی به روزانه میکاپ ابرو ندارید. این به شما زمان و انرژی صرفه‌جویی می‌کند.
  4. مقاومت در برابر آب و رطوبت: ابروهای فیبرز معمولاً مقاوم در برابر آب و رطوبت هستند، بنابراین می‌توانید بدون نگرانی از پاک شدن آرایش ابروها در محیط‌های مرطوب و تعریقی استفاده کنید.
  5. کاهش زمان آماده‌سازی: با داشتن ابروهای فیبرز، زمانی که به آماده‌سازی روزانه میکاپ ابروها صرف می‌کنید کاهش می‌یابد.
  6. بازگشتی نسبی: اگر نتیجه نهایی از ابروهای فیبرز نادرست بود، معمولاً قابل تعمیر است و می‌تواند با زمان تصحیح شود.
فیبرز ابرو نچرال
فیبرز ابرو نچرال

با این حال، برای انتخاب فیبرز ابرو یا هر روش آرایش دائمی دیگری، مهم است به دقت انتخاب کنید و با متخصصان مجرب مشورت کنید. همچنین، قوانین و مقررات مربوط به آرایش دائم در منطقه شما را رعایت کنید.

پیمایش به بالا
Call Now Button