میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

و چگونه ابروهای خود را میکروبلیدینگ کنیم؟

میکروبلیدینگ ابرو یکی از روش های آرایش نیمه دائم ابروها است. با میکروبلیدینگ میتوانید با توجه به فرم صورت حالت ابروهای خود را طراحی و قرینه سازی اصولی کنید و ابروهای خود را پرتر جلوه دهید. میکروبلیدینگ یکی روش های آرایش نیمه دائمی ابرو است.

تعداد زیادی از خانم ها برا ی پر کردن ابروهای خود از مداد یا سایه یا ژل ابرو استفاده میکنند. اما این روش ها در طولانی مدت خسته کننده هستند.خوشبختانه گزینه های زیادی برای زیباسازی و تکنیک های جدیدی برای پر کردن ابرو وجود دارد که یکی از آنها میکروبلیدینگ ابرو است که برای چه کسانی توصیه میشود؟

میکروبلیدینگ ابرو
میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ برای کسانی توصیه میشود که موهای ابرو بسیار نازک یا خیلی کم دارند زیرا این خطوط به تنهایی ممکن است خشن به نظر برسد و بهتر است لا به لای موهای طبیعی خود ابرو انجام شود تا نتیجه بهتری صورت بگیرد.

میکروبلیدینگ ابرو نوعی آرایش نیمه دائمی است که برای تغییر فرم/ تقویت یا باز آفرینی ابرو استفاده میشود. میکروبلیدینگ برای کسی است که حالت طبیعی ابرو را ترجیح میدهد و همیشه آرایش نمیکند توصیه میشود درواقع میکروبلیدینگ ابرو روشی است که در آن از موهای واقعی تقلید میکند. همچنین میتوانید در مقاله ی فیبرز ابرو درباره این روش با هم بخوانیم.

میکروبلیدینگ روشی است که در آن با استفاده از تیغ یا همان بلید خطوطی ظریف و کاملا مویی روی پوست ایجاد میکند.

میکروبلیدینگ ابروی دخترونه در تهران
میکروبلیدینگ ابروی دخترونه در تهران

مراحل انجام میکروبلیدینگ ابرو:

مراحل میکروبلدینگ ابرو به اختصار عبارت است از :

1- طراحی ابرو

در مرحله نخست  متخصص میکروبلدینگ با در نظر گرفتن ساختار چهره استخوان بندی و فرم صورت طرح مناسبی را بر روی ابروی فرد اعمال میکند.

2- قرینه سازی ابرو

مراحل قراینه سازی با کمک ابزار هایی نظیز کولیس و خط کش و به منظور رعایت کلیه نکات و استانداردهای زیبایی شناسی انجام میگیرد و به این صورت در فرآیند میکروبلدینگ فرد میتواند از قرینه بودن ابروهای خود اطمینان یابد.

3- اجرا میکروبلیدینگ ابرو

در مرحله آخر متخصص مربطه با استفاده  از رنگ  و قلمی مخصوص تیغ بلید  طرح ترسیم شده بر روی ابروی فرد را اجرا کرده و شوک رنگ وارد میکند. حال اگر دیدید پوست به شدت رنگ پذیری پایینی دارد علت و عواملی وجود دارد که به این عوامل نیز اشاره کرده ایم.

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبرز
میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبرز

عوامل موثر بر کاهش رنگ پذیری پوست در میکروبلیدینگ ابرو:

از مهمترین عوامل موثر برکاهش رنگ پذیری پوست میتوان موارد زیر را برشمرد:

1_ بالا بودن چربی پوست

2_ مصرف نوشیدنی های حاوی کافئین

3_ مصرف نوشیدنی های الکلی

4_ مصرف دخانیات

اجرا میکروبلیدینگ ابرو
اجرا میکروبلیدینگ ابرو

در کار میکروبلیدینگ ابرو با استفاده از تیغ پوست را برش داده و رنگدانه ها را در لایه های زیرین پوست قرار میدهند . اگر شما هم به هر دلیلی از فرم ابروهای خود راضی نیستید و به دنبال روش کار آمد برای بهتر شدن ابرو و چهره خود هستید و میخواهید به ابروهای کم پشت ونازک خود فرم طبیعی و زیبایی بدهید پیشنهاد ما انجام میکروبلیدینگ ابرو در مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در غرب تهران (سالن تهران) بهاره زهرایی می باشد.

میکروبلیدینگ ابرو مویی
میکروبلیدینگ ابرو مویی

دوام و ماندگاری کار میکروبلدینگ ابرو:

به طور معمول میکروبلدینگ ابرو برای مدت 1 سال یا نهایتا 2 سال دوام دارد. نتایج ماندگاری میکرو بلیدینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله :

1_ نوع پوست متقاضی

2_ کیفیت مواد و رنگ مصرفی

3_ مراقبت های قبل و بعد از انجام فرآیند

4_ تبحر متخصص مربوطه

قرینه سازی ابرو
قرینه سازی ابرو

پیگمنت هایی که برای میکروبلیدینگ ابرو مورد استفاده قرار میگیرند هیچ نوع لک یا تغییر در پوست ایجاد نمیکنند. برای از بین بردن میکروبلیدینگ و در واقع ریموو کردن آن میتوان از نوعی حلال مخصوص رنگ ها استفاده کرد.

میکروبلیدینگ در مقایسه با سایر روش های پر کردن ابرو مانند تاتو/ هاشور و …طبیعی تر است و ماندگاری بیشتری هم دارد.

دوام و ماندگاری کار میکروبلدینگ ابرو
دوام و ماندگاری کار میکروبلدینگ ابرو

نکته مهم این است که میکروبلیدینگ ابرو باید توسط یک فرد ماهر و متخصص انجام شود تا ابروها کاملا قرینه و یکدست باشند و مقدار مناسبی رنگدانه وارد پوست شود.با توجه به این موضوع توصیه میکنیم به جایی مراجعه کنید که متخصص آن دانش کافی در خصوص شناسایی آناتومی چهره فرد و تعیین بهترین فرم ابرو برای او را دارد.

نکته دیگر این که میکروبلیدینگ نیاز به ترمیم دارد و حدود 4 تا 6 هفته بعد از جلسه اول باید مجددا مراجعه کنید تا فرم ابروها طبیعی تر و زیبا تر شود و ماندگاری آن نیز بالا رود.

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در غرب تهران
مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در غرب تهران

جهت ارتباط با همکاران ما در مجموعه سالن تهران و گرفتن مشاوره رایگان وارد قسمت تماس با ما شوید.

 

پیمایش به بالا
Call Now Button