هاشور ابرو چیست؟

امروزه هاشور ابرو یکی از خدمات اصلی ارائه در سالن های زیبایی می باشد. این روش سبک جدیدی از تاتو سبک جدیدی از تاتو ابرو است با این تفاوت که رنگدانه های مورد استفاده در این روش به عمق بسیار کمی از پوست وارد می شوند و طراحی ابرو نیز با این روش بسیار طبیعی و ظریف است. روش های مختلفی برای هاشور ابرو وجود دارد که می توانید متناسب با نیاز خود از یکی از این روش ها استفاده نمایید.

هاشور ابرو
هاشور ابرو

هاشور ابرو چگونه انجام میشود؟ و برای چه کسانی مناسب است؟

برای افرادی که ابروهای کم پشت دارند بسیار مناسب است. در این روش لا به لای تارهای ابرو خطوط ظریف و باریکی ایجاد می شود و حالت بسیار طبیعی برای ابرو ایجاد می شود. در این روش هاشور ابرو حالت کرک و یا سایه داشته و باعث می شود تا ابروها پرتر و زیبا تر دیده شوند.

با استفاده از دستگاه مخصوص طراحی ظریف و مانند تارهای مو برای ابرو ایجاد میشود و در نهایت شکل ابرو با تارهای ابروی اجرا شده کامل تر و زیباتر خواهد شد.با استفاده از هاشور ابرو می توان شکل اصلی ابرو را تغییر داده و کمی بلندتر کرده یا پهن تر .

 

این روش برای افرادی که میخواهند شکل جدیدی به ابروهای خود بدهند. همچنین آن دسته از بانوانی که دارای بیماری ریزش موی بدن هستند که آلوپسی نام دارد و همچنین کسانی که دوره شیمی درمانی خود را به پایان رسانده اند و ابروهای هود را از دست داده اند میتوانند برای بازگرداندن ابروها و چهره زیبای خود از هاشور ابرو استفاده نمایند.

هاشور ابرو نچرال
هاشور ابرو نچرال

در این روش ابتدا قرینه سازی اصولی با استفاده از تجهیزات مناسب بر اساس فرم چهره زیبا جو انجام و طراحی میشود و پس از تایید زیباجو با استفاده از دستگاه و سوزن ظریف خطوط زیبا و ظریف ایجاد میشود. و یکی از روش های مناسب جهت داشتن ابروی پر و طبیعی میباشد  و شکل ابرو کاملا طبیعی خواهد بود و مانند سبک فیبرز انواع اسپاین ها و مدل ها را براساس نیاز و سلیقه مشتری به همان ظرافت میتوان اجرا کرد.

در هاشور ابرو ما میتوانیم ابروهایی که تاتوی قدیمی و بد رنگ دارند را با سبک مویی و ترکیب با شیدینگ کاور کرد و اون ابروهای بر رنگ را تبدیل به ابروهای طبیعی و مویی کرد.

مرکز تخصصی هاشور ابرو در تهران
مرکز تخصصی هاشور ابرو در تهران

یه سری از افراد که تاتو های سایه دار قدیمی دارند و همچنین ابروهایشان مو ندارد ما میتوانیم با این خطوط برایشان مو ایجاد کرده و با سایه بین خطوط حالت طبیعی و پری را ایجاد کنیم.

هاشور ابروی سه بعدی:

در روش ابروی سه بعدی با ایجاد خطای دید می توان  ابرو را برجسته نر نشان داد. یکی از روش های جدید میباشد که انواع مختلفی را دارد:

1-  ابروی خطی/ ابروی کلاسیک: در این روش تمام خطوط  به سمت بالا هستند ولی در قسمت انتهای ابرو خمیده میشوند. این نوع هاشور ابرو برای کسانی که ابروی اسپرت را دوست دارند مناسب است در این روش خطوط اولیه تاج ابرو صاف و به انتها اریب می شوند.

2-  ابروی کرکی: برای پر تر نشان دادن ابرو از این مدل استفاده میشود  که بسیار طبیعی است و آرایش دائمی محسوب میشود. این نوع اجرا بصورت خطی میباشد و ما بین خطوط نیز خطوط کوچکتری اضافه میشود که باعث پر تر دیده شدن ابرو میشود و برای فرادی که ابروهای کم پشت دارند مناسب است.

3- هاشور ابرو نچرال: در این روش از  ابرو بر اساس فرم ابرو و جهت رویش موهای ابرو خطوط ظریف و مویی ایجاد میشود که نتیجه کار بسیار جذاب و نچرال خواهد بود .

4- هاشور ابروی دخترانه: این مدل  ابرو برای کسانی مناسب است که جهت رویش ابروهایشان به سمت پایین است و یا نمیخواهند زیر ابروهایشان خط بیفتد. در این روش خطوط  رو به بالا هستند و به سمت دم ابرو خم میشوند در قسمت انتهای ابرو نیز خطوط ابرو رو به پایین زده میشود. بسیاری معتقدند هاشوری که زیر آن خط نیفتد به ابروی دخترانه معروف است و این در حالی است که بسیاری ابروی سه بعدی را هاشور ابروی دخترانه مینامند.

هاشور ابروی دخترانه
هاشور ابروی دخترانه

هاشور ابرو را هم میتوان با میکروبلیدینگ که همان روش دستی یا میکروپیگمنتیشن که همان روش با دستگاه هست اجرا کرد.

هاشور ابروی قهوه ای
هاشور ابروی قهوه ای

ماندگاری هاشور ابروی سه بعدی با دخترانه بسته به عومل مختلف بین یک سال تا دو سال میباشد.

5-  ابروی مویی: در این روش متناسب با جهت رویش مو خطوط زده میشود و خطوط زدن با دستگاه و یا قلم بلید انجام میشود که با طراحی ظربف و همانند تار مو در میان ابرو ها جلوه ای همانند تار مو ابرو ایجاد میکند و در واقع هاشور ابروی مویی مانند ابروی طبیعی و نچرال میباشد.

6- سایه دائمی ابرو: بصورت یکدست و یکنواخت کل ابرو سایه ایجاد میشود.

7- سایه مخملی ابرو: که به آن شیدینگ ابرو نیز گفته میشود در این روش تمام سطح ابرو با نقاطی پوشیده میشود که در قسمت انتهایی ابرو تراکم این نقاط بیشتر از قسمت بالایی و تاج ابرو میباشد .

مرکز تخصصی هاشور ابرو در غرب تهران
مرکز تخصصی هاشور ابرو در غرب تهران

مرکز تخصصی هاشور ابرو در غرب تهران جهت ارتباط با همکاران ما و گرفتن مشاوره رایگان وارد قسمت تماس با ما شوید.

پیمایش به بالا
Call Now Button