تاتو بدن چیست؟

تاتو بدن یا خالکوبی نوعی طرح روی بدن است که با وارد کردن جوهر و رنگدانه ها انجام میشود که غیر قابل پاک شدن و بصورت دائمی میباشد و در لایه های میانی پوست برای تشکیل طرح ایجاد میشود . این هنر زیبا و مدرن تاتو بدن یا خالکوبی نامیده میشود.

در گذشته تاتو بصورت دستی انجام میشد اما درحال حاضر با دستگاه تاتو انجام میشود.

تاتو نوعی آرایش دائمی محسوب میشود که بعضی از خانمها ترجیح میدهند به عنوان آرایش از تاتو بدن دائم استفاده کنند . ابرو/ خط چشم/ رژ لب دائم/ شیدینگ لب شامل این موارد می شوند.

تاتو بدن
تاتو بدن

تاتو بدن از گذشته تا به الان:

تاتو بدن از قدیم تا به امروز میان مردم چه زن و چه مرد متداول بوده بعضی از افراد بر اساس عقاید مذهبی و برخی برای به یادگاری ماندن از یک خاطره تاتو بدن را انجام می دهند. تاتو بسیار حساس و دقیق است و باید توسط تتو آرتیست حرفه ای انجام شود مرکز تاتو بدن در تهران در حیطه اعمال کلیه خدمات آرایش دائم صورت دارای سال ها پیشینه تجربه و مهارت میباشد که در حال حاضر توانسته به یکی از مطلوب ترین و کاربلد ترین مراکز تاتو بدن در تهران مبدل شود.

زیرا هنر تاتو دارای نکات بسیار حساسی میباشد و از انواع طرح ها و سبک های مختلفی برخوردار است. در حقیقت مفهوم  تاتو بدن  به واسطه جسم خارجی رنگی را به لایه های زیرین منتقل کردن میباشد.

مرکز تاتو بدن در تهران
مرکز تاتو بدن در تهران

قیمت تاتو بدن در سالن زیبایی تهران

قیمت تاتو بدن هر مجموعه با مجموعه دیگر متفاوت میباشد و تعرفه مشخصی ندارد اما با این حال شخص بایستی نخست به سطح کیفی کار مرکز تاتو بدن  توجه نماید چرا که کار تاتو کار خیلی حساس و ظریف می باشد و نمی توان برای اعمال آن به هر مکانی اعتماد نمود.

در این حرفه امکان دارد اشخاص بسیاری در حال فعالیت باشند اما تبحر لازم در این حیطه را نداشته باشند.

پس در این صورت تا جایی که می توانید به مراکز مطمئن نظیر مرکز تاتو بدن در سالن زیبایی تهران مراجعه نمایید که گواهی نامه، دانش و معلومات لازم را در حیطه تاتو داشته باشند و مهم تر از همه اینکه کار آنها براساس ضوابط بهداشتی باشد تا مسئله ای ایجاد نشود.

مرکز تخصصی تاتو بدن در غرب تهران
مرکز تخصصی تاتو بدن در غرب تهران

ویژگی های مرکز تاتو بدن در تهران

در صورتی که به دنبال مرکز تخصصی تاتو در غرب تهران هستید تا از تاتو بدن و هاشور ابرو و سایر خدمات تاتو راضی باشید ، توصیه می کنیم در انتخاب مرکز تاتو در تهران دقت لازم را داشته باشید . همان طور که می دانید در شهر تهران سالن زیبایی و مرکز تخصصی تاتو به صورت گسترده تاسیس شده است.

از مهمترین ویژگی های مرکز تاتو بدن در تهران می توان به این مورد اشاره نمود که بایستی دارای مجوز رسمی از فنی حرفه ای در زمینه تاتو و آرایش دائم باشد. بایستی دارای اشخاص متبحر و متخصص و با تجربه باشد.

اساسا مراکزی که تخصص لازم ندارند امکان دارد هزینه کمتری را برای نرخ تاتو بدن تعیین نمایند و این در صورتی است که شخص نخست بایستی به سطح کیفی کار دقت نماید.

مرکز تاتو آبرنگی در تهران
مرکز تاتو آبرنگی در تهران

انواع سبک های تتو بدن

تتو بدن شامل سبک هایی نظیر: لاینینگ/ داتورک/ مینیمال/ تریبال/ مائوری / آبرنگی/ گریواش/ سه بعدی/ پرتره/ انواع موی حیوانات/ پرنده ها/و ….

تتو بدن شامل دنیای گسترده ای از سبک ها و طرح میباشد. در اینجا به بهترین مکان های تاتو بدن اشاره میکنیم.

مرکز تخصصی تتو بدن در تهران
مرکز تخصصی تتو بدن در تهران

ویژگی‌های یک تاتوکار خوب:

هنری که با طراوت و حرفه‌ایی انجام می‌شود

تاتوکاران حرفه‌ای هنرمندانی هستند که با دقت و عشق به جزئیات، آثار هنری دائمی روی پوست ایجاد می‌کنند. اگر به دنبال انتخاب یک تاتو کار خوب برای تاتو مورد نظرتان هستید، ویژگی‌هایی که یک تتو کار بایستی داشته باشد را برایتان جمع آوری کرده ایم:

  1. تخصص و تجربه: تاتوکار خوب باید تخصص و تجربه کافی در زمینه هنر تاتو داشته باشد. تجربه به او کمک می‌کند تا مشکلات مرتبط با طراحی و اجرای تاتو را به درستی حل کند.
  2. دقت و حوصله: تاتوکاران باید بسیار دقیق و دارای حوصله باشند. آثار تاتو به مدت طولانی روی پوست باقی می‌مانند، بنابراین دقت و کیفیت اجرا بسیار مهم است.
  3. استفاده از تجهیزات و مواد با کیفیت: یک تاتوکار خوب از تجهیزات و مواد با کیفیت برای انجام کار استفاده می‌کند. این امر اهمیت زیادی در بهبود نتیجه نهایی دارد و از لحاظ بهداشتی نیز حائز اهمیت است.
  4. شناخت اصول بهداشت و سلامت: تاتو کاران حرفه‌ای با اصول بهداشت و سلامت آشنا هستند و همیشه تمامی مراحل پس از اجرا و مراقبت‌های لازم را به مشتریان توصیه می‌کنند.
  5. توانایی در ارتقاء طراحی‌ها: تاتو کار خوب باید توانایی ارتقاء و سفارشی‌ سازی طراحی‌ها را داشته باشد تا به ترجیحات و سلیقه مشتریان پاسخ دهد.
  6. برقراری ارتباط موثر: تاتو کار باید توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتریان داشته باشد تا به خوبی نیازها و ترجیحات آنها را درک کند.
  7. نمونه‌ها و نظرات مشتریان: تاتو کاران حرفه‌ای معمولاً نمونه‌های کارهای خود و نظرات مشتریان خود را به اشتراک می‌گذارند. شما می‌توانید از این منابع برای ارزیابی کیفیت کارشان استفاده کنید. که شما عزیزان میتوانید.
  8. احترام به حقوق مشتریان: تاتو کار خوب همیشه احترام به حقوق و تصمیمات مشتریان دارد و تا حد ممکن تلاش می‌کند تا نیازهای آنها را برآورده کند.

به طور خلاصه، انتخاب یک تاتو کار حرفه‌ای و خوب اهمیت بسیاری دارد. توصیه می‌شود که برای انتخاب تاتو کار، تحقیق کافی انجام دهید و مشورت با متخصصان در این زمینه نیز در نظر بگیرید تا از نتیجه مطلوبی برای تاتو مورد نظرتان مطمئن شوید. در مرکز تخصصی تاتو بدن در غرب تهران بهترین تاتو کار ها حضور دارند و میتوانند نیاز شما عزیزان را برآورده کنند.

 

سبک های تتو بدن
سبک های تتو بدن

قیمت تاتو بدن هر مجموعه با مجموعه دیگر متفاوت میباشد و تعرفه مشخصی ندارد اما با این حال شخص بایستی نخست به سطح کیفی کار مرکز تتو بدن  توجه نماید چرا که کار تاتو کار خیلی حساس و ظریف می باشد و نمی توان برای اعمال آن به هر مکانی اعتماد نمود.

در این حرفه امکان دارد اشخاص بسیاری در حال فعالیت باشند اما تبحر لازم در این حیطه را نداشته باشند.

قیمت تتو بدن بستگی به طرح, سایز طرح, پیچیدگی یا سادگی طرح,  مدت زمان اجرا, تجربه و مهارت تاتو آرتیست و … دارد.

جهت اطلاع از قیمت طرح تتو خود میتوانید طرح را به شماره واتس آپ, تلگرام یا ایمیل مجوعه سالن تهران ارسال کنید تا در اسرع وقت قیمت اعلام گردد.

پس در این صورت تا جایی که می توانید به مراکز مطمئن نظیر مرکز تاتو بدن درسالن زیبایی تهران مراجعه نمایید که گواهی نامه، دانش و معلومات لازم را در حیطه تاتو داشته باشند و مهم تر از همه اینکه کار آنها براساس ضوابط بهداشتی باشد تا مسئله ای ایجاد نشود.

چگونه مشتریان تایم تاتو بدن خود را رزرو کنند؟

مشتری های عزیزی که میخواهند تتو بدن بزنند ابتدا باید طرحی که با سلیقه و شخصیتشان همخونی دارد را انتخاب کرده و طرح را با اندازه مد نظر به شماره واتس آپ مجموعه سالن زیبایی تهران ارسال کرده و پس از مشاوره گرفتن تایم تتو بدن خود را رزرو کنند.

تاتو بدن دائم
تاتو بدن دائم
سوالات متداول

1- مرکز تاتو بدن در سالن تهران باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مرکز تاتو بدن در تهران علاوه بر داشتن اساتید با تجربه و اجرای حرفه ای خدمات تتو، باید تمام اصول و نکات بهداشتی را نیز رعایت کند.

2- هزینه تاتو بدن در سالن تهران به چه عواملی بستگی دارد؟

این هزینه ها با توجه به انتخاب آموزشگاه مربوطه و همچنین اساتید آن بستگی دارد.

3- مراقبتهای بعد از تتو در سالن تهران به چه نحوی میباشد؟

با توجه به اینکه جای تتو شده سریعا دچار عفونت میشود لازم است که این قسمت در موعد مقرر مورد ضدعفونی قرار داده و تا چند روزی از قرارگیری در برابر نور مستقیم خورشید و استفاده از وسایل آرایشی خودداری کنید.

4- چند نمونه از طرح های تاتو بدن در تهران را نام ببرید؟

طرح تتو مینیمال و ساده، طرح تتو پروانه، طرح تتو موج، طرح تتو بال فرشته، تتو طرح فیل، تتو طرح خنجر, طرح تریبال, طرح آبرنگی, طرح داتورک, طرح لاینی,  طرح گوزنطرح گل رز, و …

5- علت اینکه باید تتو را در بهترین مرکز تاتو بدن انجام بدهیم چیست؟

برای اینکه تاتو یک کار دائمی است که پاک کردن آن شرایط ویژه ای دارد و با توجه به اینکه موقع انجام با درد همراه است اجرای ان توسط افراد متخصص باعث کم شدن درد ناحیه تتو میشود.

 

پیمایش به بالا
Call Now Button