میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشن یک روش جدید برای ایجاد فرم زیبا و بی نقص برای ابروهای یا سایر اجزی صورت با کمک تکنیک هایی شبیه به تاتو است. برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد و فقط مختص ابرو نیست . نتیجه این روش درمانی تا چند سال ماندگار است.

اگر در ابرو یا سایر اجزای صورت نقصی مشاهده میکنید که باعث از دست رفتن اعتماد به نفس شما شده است با این روش میتوانید فرم مناسب اجزای صورت را ایجاد کنید و از نتیجه کار لذت ببرید . میکروپیگمنتیشن با وارد کردن رنگ های معدنی ضد حساسیت در زیر پوست با کمک سوزن های بسیار ریز و باریک انجام میشود .

رنگ در واقع وارد دومین لایه از پوست میشود و کاملا ملایم و طبیعی باعث ایجاد جلوه ای خاص در لب ها / چشم یا ابرو میشود. کسانی که میکروپیگمنتیشن انجام می دهند باید آموزش دیده و مجرب باشند. همچنین از تمامی موارد بهداشتی تبعیت میکنند تا از انتشار آلودگی و عفونت جلوگیری کنند.

میکروپیگمنتیشن
میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن روشی ایده آل برای افرادی است که شرایط زیر را دارند:

1- کسانی که به لوازم آرایش روزمره حساسیت دارند و میخواهند آرایش داشته باشند.

2- کسانی که هر روز وقت زیادی برای آرایش کردن ندارند و پر مشغله هستند.

3- افرادی که لب شکری هستد یا سوختگی دارند و یا در ابرو قسمتی شکستگی دارند.

4- افرادی که لب های باریک/ رنگ پریده و غیر مشخص دارند و میخواهند آن را بیشتر جلوه دهند.

5- افرادی که دچار عدم تقارن در اجزای صورت هستند.

6- افرای که پوست بسیار چرب دارند و معمولا نمی توانند آرایش کنند و آرایش آنها زود خراب می شود.

7- افرادی که دچار ناتوانی های فیزیکی هستند و باعث میشود نتوانند به راحتی از وسایل آرایشی استفاده کنند یا استفاده از آن برایشان ممکن نیست.

 

میکروپیگمنتیشن ابرو

ابرو در واقع مثل قابی است که صورت را در بر میگیرد و تمامی احساسات صورت را به نمایش میگذارد. اگر ابرو درست طراحی شود چهره را بازتر نشان میدهد و چشم بالاتر میبرد در نتیجه ظاهری شاداب تر و جوان تر خواهید داشت. افرادی که ابروهای کم پشت و خالی دارند میتوانند  با میکروپیگمنتیشن ابرو آن را اصلاح کنند. برای کسانی که دچار آلوپسی هستند یا ابروی خود را به طور کلی از دست دادند با انجام این کار میتوان ابرویی جدید را از پایه طراحی و اجرا کرد. در باز سازی و طراحی شکل طبیعی ابرو و تار های باریک ابرو است.

در مجموع این روش یک روش دائمی یا نیمه دائمی ابرو است که تنها در لایه های بیرونی پوست انجام میگیرد  و از لحاظ ایمنی بسیار مناسب تر از روش تاتوی ابرو است در این روش رنگ استفاده شده کاملا طبیعی و شبیه رنگ موی خود شماست.

مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن ابرو در تهران
مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن ابرو در تهران

میکروپیگمنتیشن لب

میکروپیگمنتیشن لب یا همان رژ لب دائمی یکی از تکنیک های نو آورانه آرایش دائمی لب است که به شما امکان می دهد زیبایی طبیعی لب هایتان را به طبیعی ترین و مرتب ترین شکل افزایش دهید . همچنین این امکان را فراهم میسازد تا با تشدید رنگ لب ها حجمی بیشتر بدون استفاده از لوازم آرایشی به آنها بدهید.

از میکروپیگمنتیشن لب برای مشخص کردن لب و پرتر و برجسته تر نشان دادن آن و حتی رنگ آمیزی لب استفاده میشود. اگر لب های رنگ پریده ای دارید از این روش برای افزایش جلوه و زیبایی لب ها استفاده کنید. یا اگر لب ها بر اثر حوادث یا به مرور فرم اصلی و زیبای خود را از دست داده اند میتوانید با انجام این کار آن را اصلاح کنید. تکنیک های پیشرفته در میکروپیگمنتیشن لب شامل رنگ آمیزی کامل لب یا ترکیب کردن رنگ روی لب ها است.

مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن لب در تهران
مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن لب در تهران
میکروپیگمنتیشن چشم

میکروپیگمنتیشن چشم با کاشت رنگدانه استاندارد توسط دستگاه ایمن در اطراف چشم میتوتن آرایش نمیه دائمی و طبیعی در چشم ها ایجاد نمود. برای میکروپیگمنتیشن چشم از تکنیک های بن مژه/ خط چشم و یا سایه چشم (آیشیدینگ) استفاده میگردد که این تکنیک ها متناسب با فرم چهره و سلیقه فرد انتخاب می شود. در مجموع از این روش برای ایجاد جلوه ظاهری جذاب در چشم و خط رویش مژه استفاده میکنند. نتیجه نهایی کار ایجاد عمق در چشم به تمایل هر فرد بستگی دارد و قابل تغییر است. تکنیک های پیشرفته آن خط چشم عبارت از خط چشم های سایه دار است.

مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن چشم در تهران
مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن چشم در تهران

مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن در غرب تهران جهت ارتباط با همکاران ما و دریافت مشاوره رایگان وارد قسمت تماس با ما شوید.

پیمایش به بالا
Call Now Button